Konsulent // Forretningsudvikling
Faris Car Rental kontaktede mig idet de ønskede mere synlighed på Færøerne og dermed flere kunder. De havde brug for at se på hele virksomheden idet konkurrencen fra andre store internationale udlejningsvirksomheder havde store maskiner bag sig og dette lille familie virksomhed ønskede andre muligheder for at slå igennem til kunderne.
www.faris.fo
Der var mange små og store tiltag man kunne udvikle og ændre forholdsvis nemt og dermed opnå nemt opnå en række kunder som man normalt tabte både via googles søgemaskine, hjemmeside, booking og meget mere.
Efter at have udført en uddybende og strategisk analyse af Faris tilstedeværelse og kundevenlighed så sende jeg dem en 32 siders manual til hvordan de selv kunne forbedre en del elementer som ville have stor betydning men som ikke var en stor ekstra omkostning. Bare en mere målrettet og tydelig kommunikation.
Enkle og nemt tilgængelige punkter som kan hjælpe enhver virksomhed – enten som tjekliste eller som udgangspunkt for at se anderledes på ens kommunikation.
FORTÆL // Fortæl historier som passer til målgruppen
SNAK IKKE OM PRODUKT // Fortæl historier om industrien, branchen, behind the scenes, anmeldelser, udfordringer m.m.
FORTÆL OM FORDELE // Ikke tilbud men fortæl om alt det du kan hjælpe kunderne med, hvordan kan du løse deres problem?
SE DET STORE BILLEDE // Ikke detaljer, men det store billede, fx ikke kun SEO, hjemmeside men det store hele.
FEEDBACK // Tag jeres feedback alvorligt – brug det!